[ad_1]
[5 февруари CNS]فروش خودرو در چین در سال 2020 ، 25.31 میلیون دستگاه بود که نسبت به سال گذشته 1.9 واحد افت داشت ، در حالی كه فروش وسایل نقلیه جدید انرژی با رشد 10.9 درصدی نسبت به سال قبل ، به 1.376 میلیون دستگاه رسید. وان گانگ (مقاله و گروه٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و گروه٪) ، نایب رئیس کنفرانس مشورتی سیاسی مردم چین و رئیس انجمن علوم و فناوری چین ، در “مجمع 100 نفره چین برای مردم 2021 چین” بصورت آنلاین از 15 تا 17 ماه گذشته. 5B٪ 5D = Olympics “> Wan Gang) گفت:” وسایل نقلیه جدید انرژی از ابتدای قرن حاضر به عنوان یک پروژه ملی آغاز به کار کردند و از سال 2001 تا 2020 پیشرفت چشمگیری داشتند. کل تولید و فروش به 5 میلیون دستگاه رسید. از آن فراتر رفته است. “
دولت سیاست های یارانه را برای حمایت از تکثیر وسایل نقلیه جدید انرژی اجرا می کند. تجهیزات زیرساختی در حال تسریع است و تا دسامبر سال 2020 ، ژاپن دارای 636،000 ایستگاه شارژ و 555 ایستگاه مبادله ، 807،000 تجهیزات شارژ عمومی (شمع) و 874،000 شارژ خصوصی است. پشته نصب شده است.
BYD Auto (مقاله و دسته٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و دسته٪ 5B٪ 5D = المپیک “> BYD) وانگ چوانفو (مقاله و دسته٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و دسته٪ 5B٪ 5D = المپیک”> وانگ چوانفو ) گفت: “واضح است که آینده خودروها وسایل نقلیه الکتریکی خواهند بود. از نیمه دوم سال 2020 ، صنعت خودروهای الکتریکی به یک مسیر رشد سریع باز می گردند و نفوذ در ماه دسامبر از 5٪ به 9٪ افزایش می یابد. پرش. “” تقاضا در بین شهروندان همچنان در حال رشد است. صنعت وسایل نقلیه الکتریکی از روزهای ابتدایی سیاست حمایت شده توسط “چهار چرخ متحرک” به سیاست دو چرخ محرک مبتنی بر بازار منتقل می شود. (ج) CNS-Science and Technology Daily / JCM / AFPBB News
[ad_2]