مشارکت در تقویت سیاست مصرف ترویج و تقویت اقتصاد چین 1 عکس اخبار بین المللی: اخبار AFPBB

[ad_1]

[5 февруари Xinhua News]بازار مصرف در چین در ژانویه با نشانه های مثبت بسیاری آغاز شد. به عنوان مثال ، شاخص تولید صنعت کالاهای مصرفی 54.1 و شاخص سفارشات جدید 55.2 است که هر دو از کل صنعت تولید بیشتر است. علاوه بر این ، ارزش فروش خرده فروشی آنلاین در اولین روز جشنواره کالاهای سال نو “جشنواره ارز سالانه” به 36.3 میلیارد یوان (1 یوان = حدود 16 ین) رسید و فروشگاه بدون عوارض ، تازه تأسیس در استان هاینان ، در روز افتتاح باز خواهد شد. فقط در عرض دو ساعت فروش از 10 میلیون یوان فراتر رفت.

لازم به ذکر است که سیاست تقویت مصرف بیشتر تقویت شده است. تمرکز ارتقا consumption مصرف آینده در بازارهای مالیات و مصرف روستایی خواهد بود و از آنجا که بسیاری از ادارات / کمیته ها و مقامات محلی مرتبط اقدامات پشتیبانی را افزایش می دهند ، SME های محلی و بازارهای روستایی “بازارهای غرق” نامیده می شوند ، تحریک پتانسیل مصرف و تسریع در نقش مصرف به عنوان “بالاست (بار تثبیت)” اقتصاد. (ج) اخبار شینهوا / اخبار AFPBB

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *