[ad_1]
[8 януари CGTN японски]توجه به مدلهای جدیدی است که توسط وسایل نقلیه الکتریکی بزرگ آمریکایی (EV) تسلا در بازار چین فروخته می شود (مقاله و دسته٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و دسته٪ 5B٪ 5D = بازیهای المپیک >> تسلا) به طور فزاینده چین در حال تبدیل شدن به یک بازار جذاب تر برای تولیدکنندگان خودرو در سراسر جهان است.
در اولین روز سال جدید ، تسلا دو مدل جدید را برای تولید در چین اعلام کرد که قیمت فروش آنها به ترتیب 339،900 یوان (حدود 5.4 میلیون ین) و 369،900 یوان (حدود 5.9 میلیون ین) است. مدل وارداتی شرکت. این بدان معناست که قیمت مناسبی دارد. به گفته یکی از مسئولان توزیع کننده اتومبیل EV ، حرکت تسلا در بازار چین نشان از جذابیت بازار خودرو EV چینی دارد. تسلا قصد دارد در سال 2022 بیش از 1 میلیون اتومبیل در سراسر جهان حمل کند که پیش بینی می شود 40٪ آن در بازار چین باشد.
از طرف دیگر ، مقاله و دسته٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و رده٪ 5B٪ 5D = المپیک “> BMW، Mercedes Benz (مقاله و دسته٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و دسته٪ 5B٪ 5D = المپیک”> مرسدس) بنز) ، مارک های اتومبیل لوکس آئودی مانند (مقاله و گروه٪ 5B٪ 5D = جام جهانی و گروه٪ 5B٪ 5D = المپیک “> آئودی) نیز مدل های جدید اتومبیل EV را یکی پس از دیگری راه اندازی می کنند که بنز در چین 100٪ تنها است این بدان معنی است که ساخت کارخانه سرمایه گذاری برای تولید وسایل نقلیه آغاز شده است. (C) CGTN ژاپن / خبرهای AFPBB
[ad_2]