[ad_1]
[21 януари CGTN японски]طبق گفته وزارت بازرگانی چین ، ارزش خرده فروشی آنلاین محصولات واقعی برای کل سال 2020 با 14.8 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 9.8 تریلیون یوان رسیده است که این رقم 24.9 درصد از ارزش کل خرده فروشی کالاهای مصرفی اجتماعی را نشان می دهد. چین هشت سال متوالی بازار شماره یک خرده فروشی آنلاین در جهان بوده است.
قالب ها و مدل های جدید مانند خرید آنلاین ، تحویل بدون تماس ، تجارت زنده ، آموزش آنلاین ، مراقبت های پزشکی ، سرگرمی و تناسب اندام به سرعت در حال پیشرفت ، جلوگیری و کنترل بیماری های عفونی ، تأمین لوازم ، از سرگیری تولید و عملیات و مصرف است. نقش در بهبود اقتصادی و ارتقا of ثبات اقتصادی.
در سال 2020 ، مصرف خارج از کشور به دلیل بهبود کیفیت محصولات محلی ، گسترش مسیرهای واردات ، ایجاد سیاست های خرید بدون مالیات و کاهش عزیمت به دلیل اثرات بیماری های عفونی ، به میزان قابل توجهی به ژاپن بازگشت. ارزش واردات کالاهای مصرفی برای کل سال گذشته با 8.2 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 1.570 میلیارد یوان رسیده است که 11 درصد از کل واردات را نشان می دهد. در این میان ، واردات گوشت ، لوازم جانبی و لوازم آرایشی بیش از 30 درصد و واردات کیف ، کیف پول و ساعت بیش از 20 درصد افزایش یافته است. (ج) اخبار CGTN ژاپن / AFPBB
[ad_2]